Sunday, March 17, 2013

Afërdita Dreshaj shton kujdesin ndaj Granit Xhakës

Nuk po e shqetëson aspak ndarja e saj më Shpat Kasapin. Madje ajo ka vazhduar argëtimin e saj edhe më intensiv. Afërdita Dreshaj, kohës së fundit është parë të jetë tejet e angazhuar edhe në rrjetet sociale, ndërsa ka bërë me dije se që nga e mërkura ajo ka marrë në duar menaxhimin e faqes së saj zyrtare në facebook. “Vlerësoni dhe jam shumë e gëzuar që kam në ‘Fanpagen’ tim 242,849 Like! Ju falënderoj shumë! Ky fanpage tani do mbahet vetëm personalisht nga ana ime, dhe më vjen mirë që do jemi në kontakt për çdo pyetje që jeni të interesuar!” Bukuroshja, angazhimin e saj e ka shtrirë më gjerë. Ajo është treguar shumë miqësore edhe me futbollistin Granit Xhaka, ndërsa në faqen e tij zyrtare në Twitter i ka shkruar “Enjoying my hot relaxing tea..” ( Po e shijoj çajin tim të nxehtë, relaksues… ). Kujdesin ndaj Gjakës, Afërdita e ka treguar edhe kohë më parë, ndonëse ishte në lidhje me Shpatin, ndërsa çdo herë ka marrë përgjigje të ngrohtë edhe nga vetë futbollisti.