Thursday, March 7, 2013

TOP 10 TË VESHURAT MË BUKUR NË OSCAR 2013


oscar
Tani pasi që një ndër evenimentet më të rëndësishme të kinmatografis kaloi, redaktorët dhe kritikët e modës, merren me personazhet që më shumë shkëlqyen në tepihun e kuq. Defiileja e disa sekondave të aktorëve më të njohur botëror i jep një rëndësi dhe një peshë të madhe këtij evenimenti duke marrë parasysh se është një mundësi për shtëpitë e modës t`i mbulojnë shpenzimet dhe për të promovuar modelet më të reja dhe unikate. Jemi të sigurt se ju intereson cilat aktore bëjnë pjesë në listën top 10 te veshura më bukur këtë vit dhe nënshkrimin e të cilëve mbanin fustanet.
1.    Jessica Chastain Armani Prive
2.    Charlize Naomi Watts Armani Prive
3.    Theron Dior
4.    Salma Hayek Alexander MCQueen
5.    Anne Hathaway -Prada
6.    Amanda Seyfried Alexander McQueen
7.    Jennifer Lawrence Dior Haute Couture
8.    Kerry Washington Miu Miu
9.    Amy Adams Oscar De la Renta
10.    Jenifer Aninston Valentino