Thursday, April 11, 2013

Kim Kardashian, mollë sherri në familje

49
Këtë të diele, fillon sezoni i ri i reallity show, “Keeping Up With Kardashian” protagoniste e të cilit janë motrat Kardashian e sidomos Kim.|
Të filmuara në Majemi, episodet e reja do të paraqesin më shumë dramë se kurdoherë më parë e këtë e ka thënë vetë Kim një intervistë së fundmi.
“’Këtë sezonë kam shikuar mbrapa në kohë dhe e kam kuptuar se sa shumë i kam futur hundët në punët e gjithsecilit. Qëllimi im ishte ti shtyja njerëzit në luftë fizike, ti bëja të qanin, braktisnin…me qëllim të mirë”, ka thënë Kim.
Episodet e reja do ta paraqesin një Kim e cila nxit konflikte madje edhe një moment kur ajo dhe motra e saj, Kourtney përfshihen në një sherr fizik. E ndër të tjera, do të zbulohet edhe momenti kur Kim dhe Kanye kuptojnë se së shpejti do të bëhen prindër.