Sunday, April 14, 2013

Njihne femrën më të fortë të botës, pehlivanen që ngre veturat si lojrat

1Qysh e vogël ka qenë me e larta dhe më e forta edhe ndër meshkujt dhe qysh në 9 vjeç, ajo ka arritur 1. 80 cm, ndërsa lartësinë e tanishme e ka që nga mosha 13 vjeçare.Isis”, ajo merret profesionalisht me pehlivanllëk modern, ndërsa në të njëjtën kohë punon si modele e Amazon.
Ajo tani ka 23 vjeç, mirëpo është aq e fortë sa mund të ngrejë një automobil dhe mund të ngrejë për fyti, në ajër një njeri që peshon 100 kilogram, ndërsa nga ngritje më tërheqje mund të ngrejë deri ne 300 kg.
Qysh e vogël ka qenë me e larta dhe më e forta edhe ndër meshkujt dhe qysh në 9 vjeç, ajo ka arritur 1. 80 cm, ndërsa lartësinë e tanishme e ka që nga mosha 13 vjeçare.
Ushqehet në çdo dy orë
Edhe pse ka 110 kilogram, ajo lavdërohet se nuk ka dhjamë por vetëm muskuj, ndërsa ajo mund të lavdërohet edhe për madhësinë e recipetave të cilat i ka numër 7.
Lindsay, thotë se nuk ka të dashur, mirëpo asnjëherë në jetë nuk do të kishte dal me një djalë që është më pak se 1.80 cm.
Për momentin merret edhe me basketboll dhe pehlivanllëk, ndërsa këtë verë ka nënshkruar kontratë me “World Wrestling Entertainment”.
Para një muaji Lindsay është fotografuar me disa vajza të vogla dhe e ka sjellur marrëveshjen në pikëpyetje, për shkak se organizatorëve nuk u ka pëlqyer, mirëpo marrëveshja ende është valide dhe së shpejti bota do të shoh femrën më të fortë të botës në aksion.