Tuesday, June 11, 2013

Unikkatil vjen me këngë të re solo, me 15 qeshor rezikohet Youtube nga “fansat më të egër”

unikkatil
Kur flitet për reperin më të madh shqipetar kush mund të jet përpos legjendarit Viktor Paloka i njohur si Unikkatil, nga i cili ka bërë oficiale se këtë të shtunë publikohet kënga e shumë pritur solo, e cila do të jet edhe si faleminderim për “fansat e tij më të egër” siq i quan ai për 5milion shikimet e këngës “Kuq e zi” në Youtube në bashkpunim me Klepton.
Kenga do të publikohet në Youtube në kanalin zyrtar të TBA:  ”BloodyAlbozENT”, poashtu kënga do të mund të blihet edhe në iTunes Store për atë të cilët do duan kualitet më të lart të këngës dhe ato që do përkrahin edhe më shum punën e Unikkatilit.
Pra të shtunën , 15 Qeshor bëhuni gati për cmendurin dhe rekordet de reja në Youtube , të ciët nuk mund ti ofroj asjnë tjetër përpos Rebel a.k.a Unikkatil.