Saturday, December 22, 2012

Tuna shton shume ne peshe. KLIKO PER ME SHUM

Tuna22 Tuna nuk është as në lidhje e as e martuar! Të paktën kështu e dimë ne ose këngëtarja nuk ka deklaruar diçka për jetën e saj private. Ajo është pjesë e “X Factor”, por nuk qëndron vetëm në Tiranë, pasi gjithmonë është në lëvizje për koncertet të cilat i ka të aranzhuara, ndërsa në një të fundit shihet në këtë version! E mbushur me disa kilogramë më shumë e madje dhe me një veshje që pak a shumë mbulon barkun, ndërsa e tregon atë më të fryrë duke çuar dyshimet tona se me barkun e saj ndodh diçka e jashtëzakonshme. Dyshimet e para sigurisht që çojnë në shtatzëni, por që këngëtarja deri më tani nuk ka thënë gjë për këtë punë, ose ajo ka gjetur rehatinë dhe po bën një jetë më normale se më herët, dhe mbase për shkak të rehatit ka shtuar disa kilogramë më shumë.