Sunday, April 21, 2013

Ky milioner gjyshin lypes - Justin Bieber


Edhe pse ai ka një pasuri prej 100 milionë dollarësh, George Bieber, gjyshi i superyllit Justin Bieber, ka dalur publikisht për të zbulur se nipi i tij aspak nuk interesohet për familjen.

 Në një intervistë The Sun, George deklaroi se gjatë gjithë jetës së tij, kurrë asnjëherë nuk ka marrë asnjë cent nga Bieber dhe se nuk ka të holla për të rregulluar qatinë e shtëpisë së tij të improvizuar.

“Ai kurrë nuk kujdeset për ne, kurrë nuk është interesuar të pyes si jam unë. Asnjë njeri nuk kujdeset për mua. Jetoj në gjendje të tmerrueshme. Unë atij i dëshiroj sukses, por nuk ndihem aspak mirë kur shoh se nipi im i ka milionat dhe së paku nuk është interesuar një herë për mua, të pyes se si jetoj dhe se a jam mirë”, ka theksuar George