Sunday, May 26, 2013

Ja si duket Angelina Jolie pa gjoks, (foto)

35
Pak ditë më parë aktorja me famë botërore Angelian Jolie bëri një ndërhyrje kirurgjikale duke hequr kështu gjoksin për arsye shëndetësore.
Johan Andersson i ka kushtuar aktores një pikturë nudo pa gjoks. Portreti i Jolie ndodhet në galerinë “National Portrait Gallery” në Londër.
Johan është i njohur dhe për portrete të tjerë të personazheve të njohur si ia i këngëtares britanike, Amy Winehouse. “Kur kaM qenë 15-vjeç nëna ime kishte kancer në gjoks por fatmirësisht ajo i shpëtoi heqjes së tij, lajmet e fundit mbi Angelina Jolie më shkaktuan një ankth, i cili më shtyu të bëjë këtë pikturë”- ka deklaruar artisti për “Neë York Daily Neës”.
Vetë artisti është shprehur se paratë që do të fitohen nga ky portret do të shkojnë për bamirësi.