Sunday, February 3, 2013

Nëna Sulltaneshë 15 vjeç ka aktruar në filma të nxehtë

63262[1]Shikoje ketu larte:
TURQI - Ka pasur një karrierë shumë interesante. Në moshën 15-vjeçare ajo zgjidhet si më e bukura e Turqisë, ‘’Miss Turqia’’, ndërsa mësohet se aplikimin ajo e kishte bërë me insistimin e të ëmës.
Pas kësaj, për një kohë të shkurtër ajo ka punuar edhe si modele, ndërsa në vitin 1962 ajo debuton si aktore duke regjistruar kështu mbi 15 filma te nxehte, derisa më vonë u kthye për te punuar në projekte më serioze. Nebahat Cehre zbulon sekretin e syve të saj rinorë, falë kënaqësive që i jep jeta dhe profesioni. 68-vjeçarja Nebehat për momentin është aktorja më e famshme dhe më e respektuar në Turqi, bukuria e së cilës ende edhe sot e kësaj dite shihet me zili. Secili rol që ka aktruar, u ka pohuar kolegëve se edhe përkundër viteve që mbart, pamja rinore është ajo që e mban gjallë.
‘’Bukurinë e kam trashëguar nga babai Izet Cehre, i cili me profesion ka qenë avokat me origjinë gjeorgjiane, e ka vdekur kur unë isha 4 vjeç nga një atak në zemër. Kam qenë shumë e frikësuar që e vogël në momentin që e kam humbur atë’’, ka thënë Nebehat.